سیما و منظر شهر یاسوج نامناسب هست

به گزارش نظام صنفی کشاورزی استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج،

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با جابه جایی صنوف آلاینده به خارج از شهر یاسوج هم اظهار کرد: برای جابه جایی این صنوف از تجربه سایر استان‌ها الگوگیری گردد و در انجام این کار باید دورنمایی توسعه شهر را هم دارا باشیم.

احمدی با اشاره به مکان مدنظر داشته شده برای جابه جایی صنف تعمیرکاران خودرو با بیان اینکه  اختلاف نظرهایی در ارتباط با زمین واگذاری شده وجود دارد، اظهار کرد: در این ارتباط یا از جهاد کشاورزی استعلام نشده هست و یا استعلام شده و جهاد کشاورزی دقت نکرده یا در معذوریت قرار گرفته و زمین های درجه سه را به عنوان زمین های درجه یک معرفی کرده هست.

وی با بیان اینکه مبحث جابه جایی صنوف آلاینده سال‌های بسیاری هست که دنبال می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اختلاف نظرهایی که وجود دارد از محل مدنظر داشته شده برای جابه جایی این صنف بازدید می‌شود در حالتی که کاربری کشاورزی و باغی داشته باشد و یا در آینده نزدیک ساکن کردن در آن رونق پیدا نماید به صلاح نیست که صنف تعمیرکاران خودرو به آنجا جابه جایی پیدا نمایند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کسی به فکر سیما و منظر شهر یاسوج نیست، عنوان نمود: اگر در گذشته اقدام آمایشی خوبی مبتنی بر طرح جامع خوب پیش رو داشتیم سیما و منظر شهر یاسوج، ترافیک، فضای سبز و نوع چیدمان فضاهای متفاوت به گونه‌ای بود که الان عجین با پتانسیل‌های طبیعی این شهر باشد. ‌

‌احمدی گفته بود: اگر شهرداری یاسوج طرح جامعی دارد باید در آن بازبینی کند و اگر هم طرح جامع ندارد همه مورد ها مربوط با منظر و سیمای شهری احصا گردد و برای اجرای فضاهای مطلوب برنامه‌ریزی گردد.

وی با بیان اینکه خرید و فروش منفعت های عمومی شهر با اقوام، دوستان و آشنایان خیانت هست، اظهار کرد: در کمال تأسف کسی به فکر سیما و منظر شهر یاسوج نیست که این بی‌توجهی به سیما و منظر شهری کم لطفی به مردم هست.

کلمات کلیدی :

اگر این مطلب را مفید ارزیابی کردید لطفاً به اشتراک بگذارید :